Dalykai dalykams dalykai…


Žinot, būna dalykų, kurie gyvena kartu su tavimi, pripranti prie jų, staiga jie dingsta ir atrodo, kad tau jų net nestinga, gyveni ramiai toliau… Iki kažko, kas priverčia jų pasiilgti arba tas ‘pasiilgimas’, ilgai laikytas viduje, ištrūksta. Ir jautiesi kaip koks plyšęs maišas, kuriame buvo daug vandens, o dabar jis išsiliejo…
Būna dar dalykų, be kurių jau pripratai gyventi (nors gyvenai su jais anksčiau), ir nors tau jų trūksta, bet gal susigyvenai su tuo lengvu ilgesiu, o gal potraukis jiems netgi yra sumažėjęs.

Nežinau ką galiu apkaltinti dabar, dėl pastarųjų dienų savijautos. Nepaisant svorio, kiti dalykai kuo toliau, tuo labiau, mano gyvenime, griūna… Tiesiog prieš pat mane. Ir vis galvoju, ką aš darau ne taip, kad nuolat man kartojasi vis sąlyginai tokios pačios istorijos. Prieš pat pastarąjį įvykį, galvojau, kad aš dedu mažai pastangų, norint tuos dalykus išsaugoti, nuolat turėti ir auginti. Taigi stengiausi… tikrai. Bet tai irgi nepadėjo išsaugoti to, ko man labai kartais reikia. Pastaruosius kelis metus niekada nebuvau viena, mane visada supo žmonės, tiek draugės, tiek draugai, bet dabar supratau, kad žmonės nebūna visada šalia, kai tau jų reikia dingsta. Ir ko bijau, kad netyčia, vieną dieną atsitiks taip, kad neturėsiu pas ką nueiti, kai bus liūdna. Išsipasakoti, kai galva sprogs nuo minčių ir pačiai atsibos klausyti savų smegenų. Prisigerti iki žemės graibymo, kad pamirščiau problemas…. Bet esmė, galų gale, nėra tuose dalykuose. Ką norėjau pasakyti, tai, kad tiesiog negalime pamilti žmonių, nes kad ir kokie nuoširdūs jie atrodytų, kad ir kiek jie kartotų, kad visada bus šalia… to nebus🙂

Žinot tą šlykštų jausmą, kurio negali apsakyti, lyg kažko labai labai norėtum, bet neturėtum?
Aha, aš irgi…
Whatever.

2 thoughts on “Dalykai dalykams dalykai…

  1. visos savijautos ir visų atsitikusių dalykų (atėjusių minčių) net nerašiau. Aišku gal kai kuriems linksma būtų paskaityt, kad jiem sekasi ne taip blogai, nei man, bet aj…

Parašykite komentarą

