Didieji gyvenimo klausimai.


1. Kaip nužudyti Poną Tinginį, kuris manyje gyvena nuo pat gimimo.

2. Kaip prisiversti būti visose paskaitose?

3. Kaip atrast gyvenimo džiaugsmą? Nes tas, kad Afrikoje gyvenantiems vaikams yra sunku ar tai, kad aš gyvenu geriau už daugelį žmonių ir man nieko netrūksta ir bla bla bla, visai nepadeda.

4. Kaip nustot ėst dvigubom suaugusio stambaus vyro porcijom ir numest kelis kg, nes jei taip ir toliau tęsiu… tiek to.

5. Kaip prisiverst vėliau keltis ir vėliau eit miegot?

Iš esmės, mano gyvenimas dabar labai nepastoviai banguoja. Dažniausiai penktadieniais aš pajaučiu tokį energijos antplūdį ir visas pasaulis atrodo gražus, mielas ir fainas, o pirmadieniais toks lyg geros nuotaikos atoslūgis būna; neturiu nei jėgų, nei nuotaikos. Norisi tiesiog gulėti lovoj, apsikabinus meškiuką, ir pykt ant viso pasaulio kaip aš nieko nenoriu daryti ir niekur nenoriu eiti. Tiesiog gražu būna žiūrėti į žmones, kurie, pavyzdžiui, džiaugiasi savo studijomis, net pavydas sukyla. o manęs net niekas nedomina. Nėra tokios šakos, kuri man patiktų, nebent maisto gaminimas, bet juk jo nėra univere, o apie profkę mamai net nerizikuosiu užsiminti.
Visai pasirašyčiau atlikti kažką nelegalaus, už ką gaučiau daug litų ir net neapsikraučiau su visokiais mokslais, kurie man yra didesnė kančia, nei kažkas teigiamo.
(P.S. Vienas įdomus darbas universitete buvo tas, kad per skaitmenine technologijas uždavė sukurti blogą ir jį pildyti (kažkuria naudinga visuomenei tema), tai teko sukurti vieną apie sveiką gyvenimą. Šios savaitės gale dėstytojas jį vertins ir reikia, kad jis būtų gana populiarus, lankomas ir kad būtų komentarų (nuoširdžiai neįsivaizduoju kaip galima išpopuliarint blogą per kelias savaites….), todėl paprašysiu jūsų, kad ten apsilankytumėte, pakomentuotumėte ir, aišku, paskaustumėt ,,like”😀 Gal tada bent iš vieno dalyko turėsiu gerą pažymį.)

Na va, o grįžtant prie didžiųjų gyvenimo klausimų, tai irgi visai nieko būtų rasti atsakymus, nes jei čia man tokia nuotaika nėra trumpalaikė (tęsiasi kelias savaites ar mėnesį), tai labai labai negerai. Nei valios, nei kantrybės nebeturiuuu.

Parašykite komentarą

