Nors krisk, voliokis ir žliumbk.


Paskutiniu metu tikrai labai dažnai savęs klausinėju ,,ar aš iš vis pajėgi mokytis?” arba ,,ar man reikėjo stoti į univerą?” arba ,,o gal mama nebūtų užmušus, jei nebūčiau šiais metais stojus?” ir panašiai. turbūt niekas nesijaučia taip kaip aš dabar. Visiems, aišku, būna, kad reikia laiko apsiprasti su universitetu, nauja liaudimi, nauja sistema ir so on, bet aš prie to dar nepripratau ir aš to daryti nenoriu. būna, kad būnu viską pasiruošus paskaitai, bet aš nenoriu ten eiti. Nors krisk ant žemės, voliokis ir žliumbk kaip krokodilas arba mažas vaikas.
Aš tikrai nežinau kaip pavadinti šitą jausmą.. Gal beviltiškumu? Aš tikrai stengiausi susikaupti ir eiti į tas paskaitas, bet kažkokia siena visada atsiranda. Ir tą sieną pastato Ponas Tinginys, nes mano Ponia Valia taip ir nepasirodo. Jei nueičiau pas psichologą, jis turbūt mane išmes nuo kelių valandų skundimosi, verkimo, vėl skundimosi, isteriško žliumbimo ir galiausiai ilgo, liūdno ir lėto pasakojimo apie mano nelaimingą gyvenimą. Aišku nėra jis pas mane toks nelaimingas; turiu namus, tėvus, mylimą žmogų… dar pinigų. Ir viskas. Žinau, kad čia yra nemažai, bet turint omeny tą, kad neturiu kantrybės, valios, jėgų mokytis, nueiti į universitetą, kankina didelė baimė, kad neišlaikysiu egzaminų (bet vis tiek nieko nedarau), kad skirsiu iš univero, nesugebu susitvarkyti mitybos, numesti svorio ir normaliai maitintis, nebesikankinti nuo minčių, kad greit tapsiu kaip nėščia Nijolė Pareigytė… Materialine prasme man sekasi, bet psichologine… Tos minčių bangos ir visokios baimės tiesiog varo į neviltį. Gal aš visgi tikrai toks nepasisekęs ir netikęs mokslui žmogus ir reik iš kart susitaikyti su tuo, kad dirbsiu kokį paprastą kasininkės darbą ir galėsiu pamiršt pinigų neskaičiavimą?

Dabar jau tikrai labai norėčiau verkt. Gal tik pasąmonė neleidžia prieš save taip nusirist. galėčiau suiimti, eit į univerą, daryt visus darbus ir ale ,,keep calm and study”, BET…!

Parašykite komentarą

