Nauji Metai, nauji batai.


Aš jau neapsikrausiu ir nerašysiu visokių nesąmonių kaip man kas nutiko pernai ir neaptarinėsiu to sąrašo, kas turėjo būti ir kas nutiko/ nenutiko. Ir net nedarysiu naujo sąrašo su norais, viltim ir tikėjimųsi, kad įvyks stebuklas ir visa tai išsipildys. Kažkaip įsitikinau, kad tas savęs įtikinėjimas, kad naujais metais prasidės kažkas naujo, labai neveikia. Iš vis jokios naujametinės nuotaikos man nėra. Gal dėl to, kad pirmais metais aš neplanavau savo naujųjų metų šventimo ir dabar neturiu kur švęst..? Eilinį kartą įsitikinau, kad tokius įvykius reikia apgalvot iš anksto.
Žodžiu, kas bus tas bus. Dabar aš noriu tik kelių dalykų:
1. Kažkaip susitvarkyti su mokslais ir mokytis bent kažkiek.
2. Būti laiminga.

Na, be mini sąrašo neapsiėjau, bet jis bent jau ne toks išsmulkintas, kaip buvo. Tai va…
Laimingų Naujųjų Metų.
73177999_large

Parašykite komentarą

