Kol pavasaris ateis. Svajonės ir planai.


Per pastarąsias dienas pamačiau kelis momentus per televizorių ir tai niekaip neišlipa man iš galvos. Visų pirma tai per vieną filmą pamačiau kaip žmonės iškylauja ir be proto užsimaniau pikniko. Ir dar, per Simpsonus Liza pasakė, kad jei mūsų sumautose gyvenimėliuose nebūtų tų mažų, gražių dalykų, tai nebūtų kuo džiaugtis ir jei pasitaiko kažkas, kas priverčia išspausti šypseną ar pasimėgauti smagiu momentu, tą reikia išnaudoti. ir ji tai pasakė, kai Simpsonų šeima buvo palikta kažkur pietų ašigalyje, su pingvinais. Gal ir kvaila ir tai tik multikas, bet susimąsčiau, ką aš daryčiau tokiu atveju, jei plaukčiau laivu, jis sudužtų ir atsidurčiau negyvenamoj saloj (nešneku apie ašigalius, ten tikrai nusižudyčiau). Turbūt tada man visai nebūtų smagu ar linksma, nes esu iš žmonių, kurie yra realistai ir LABAI galvoja apie tai, kas jų laukia, kas bus toliau ir ką reiks daryt po savaitės/ dviejų/ metų… Turbūt užtektų man pasimest kažkur Lietuvoj, kad ir kokiam kaime, kad pradėčiau pykt, nervintis ir pergalvot viską, kas manęs laukia ar gali laukt. Tikrai tada neateitų į galvą džiaugtis gražia gamta, šviežiu oru, pamatyta stirna ar NET atrastu aviliu, kur būtų daug medaus ir nebūtų bičių. O kas iš to? Nežinau, tokia jau esu, kad galvoju apie ateitį ir spontaniškumo tiesiog negaliu pakęst.

Taigi mano planai iki pavasario/ pavasario laiku/ vasarai:

1. Susiimt su mityba, numest svorio ir nebevalgyt arkliškų porcijų, kol pradeda skaudėti skrandį; atsisakyti Coka Colos ir kitų vaisvandenių; valgyti liesą maistą; vėl labai griežtai derinti produktus; nebegerti tiek daug pirktinių sulčių; MAŽIAU VERKŠLENTI, KAD NESUSIIMU IR SUSIIMTI. Ir neguosti savęs, kad yra storesnių ir baisesnių žmonių. Negalvoti va taip.
Tai va, pradinis svoris – 48,5kg, siekiamas svoris – 45kg.
34575_1473488032894_1104453611_31400782_7080758_n
2. Labiau džiaugtis gyvenimu, mažomis ir gražiomis smulkmenom, kurios pasitaiko netyčia. Net papuolus į baisią situaciją pamatyti kažką gražaus, nes nervintis neverta (pasakiau ir nepatikėjau. Kad šitas punktas išsipildys duodu 1%).

3. Kai bus šilta pasidaryti pikniką! Su draugais, šašlykais (draugams, sau nepriskiriu), Alias’u, Monopoliu, Madwish’u, gera nuotaika, badmintonu. Gerai būtų prie vandens, bet tiks ir santaka.
3493307837_3a168d0e79_z_large
4. Apsiraminti ir suprasti tai, kad skubėti perskaityti knygų nereikia, nes jos niekur nedings ir skaityti nepamiršiu po kelių dienų. Kadangi dabar vėl mane apėmė manija skaityti, tai kai kada sunku daryti kažką kitą ar tiesiog galvoti apie kažką kitą. Tai va, išspręsti šią bėdą reik. 

5. Mažiau gyvenime lankstyti. Aš visada visur skubu. Kad ir nereikia, visada viską reikia atlikti greitai, nes lėtumas mane UŽ**SA. Kaip ir lėti žmonės – jie nervina. Nors nežinau ar čia gerai ar blogai ir ar norėčiau tą pakeisti…

6. Visiškai nekreipti dėmesio į žmones, kuriems kažkas manyje nepatinka. Kiek pastebėjau, man labai gerai sekasi tą įgyvendinti, nes, paskutiniu metu, man tikrai labai neįdomu ką apie mane kas pagalvos. Tai šitas kaip ir beveik įvykdytas. Gal 80%, reikia 100%.
tumblr_mi46emcDwm1rfrw6zo1_500_large
7.
 (Labai nenoriu to ištarti ir sakau tą pusiau pravertom lūpom ir labai tyliai) reikia eiti sportuoti…

O šiaip, dabar ir paskutiniu metu jaučiuosi visai laiminga. kai kada net labai. Net su tais suknistais 48 kilogramais. Nu okey, jie mano laimę žudo ir numuša 50%. Jei pavyks svorį numest, būsiu visiškai happy🙂
75011_407581609336527_1215320054_n_large

One thought on “Kol pavasaris ateis. Svajonės ir planai.

Parašykite komentarą

