Things I like.


tumblr_m12fh0h48h1r9xjxoo1_400_largeDabar skaitau knygą ,,Naivus. Super”. Iš vienos pusės, kai man buvo ‘depression’ periodas galėjau tą knygą paskaityti, tačiau ji tiko ir einant tai depresijai į galą. Esmė, pasakojama apie vaikiną, kuris metė mokslus, darbą ir apsigyveno brolio bute (brolis išvažiavęs) ir jam kurį laiką laimę teikdavo kamuolio mėtymas į sieną ir kaladėlių kalimas ant lentos. Kurį laiką jis ieškojo jam patinkančių dalykų ir pastebėjo, kad įvairios smulkmenos pradėjo jį džiugint ir linksmint. Kol kas knygos nebaigiau, bet liko nedaug, bet esmė aiški, manau.
Todėl, įkvėpta tos knygos, noriu sudaryti sąrašą dalykų, kurie džiugina mane. Ir šiaip pažiūrėti iki kokio lygio esu iščiuožus. Dar jį sudarinėju dėl to, kad reikia mokytis anglų kalbos pristatymui.

Taigi, man patinka:

1. Astronomijos paskaita. Taip, per visus 13 mano mokslo metų (su mokykla ir universitetu) man patinka eiti į tą paskaitą ir klausyti dalyko, kuris man tikrai įdomus ir kurio neturiu galimybės ir mokslo įgūdžių studijuoti.
2. Riešutai. Ypač žemės riešutai ir pistacijos. Gerai būna kol valgau, nes, kadangi jų visada suvalgau per daug, būna lievas jausmas.
3. Žinojimas, kad kažkam, ko nemėgstu, nesiseka.
4. Saulė, vasara, karštis, atostogos.
5. Veiklos planavimas. Man patinka planuoti viską ką veiksiu. Spontaniškumo nelabai mėgstu.
6. Pinigai. jų niekada nebus per daug.
7. Žmonės, kurie sėdi mano anglų paskaitoj. Kuo? United States kai kurie taria kaip ,,junitet štates”. Yra ir kitų įdomių variantų.
8. Mėgstu būti viena namie. Kai kada apskritai mėgstu būti viena. Turbūt tai būna 70% mano laiko, kada noriu būti viena.
9. Patinka jausmas, kurį jaučiu, kai išeinu iš tos vienintelės ir paskutinės paskaitos, penktadienį ir žinau, kad laukia savaitgalis.
10. Patinka skaityti.
11. Patinka megzti ir siūti.
12. Meilė.
13. Avokadai.
14. Medus.
15. Pavasaris. Aišku neverta jo lyginti su vasara, bet man patinka kai jau sprogsta medžiai, pražysta gamta, visur būna taip gaiviai žalia.
16. Patinka kai man sekasi daryti tai, ko noriu. Ir geri ir blogi dalykai.
17. Maisto gaminimas. Neretai atsikeliu žymiai anksčiau, kad paruoščiau tėvams pusryčius.
18. Patinka anksti keltis. Ne tik tam, kad paruoščiau tėvams pusryčius.
19. Kempiniukas Plačiakelnis ir Simpsonai.
20. Džiaugiuosi tuo, kad tėvai nelaikė savo pinigu Snoro ar Ūkio bankuose (kitaip dar galima pavadinti SnŪkio banke).
21. Kava.
22. Pomidorų, persikų, slyvų, ananasų sultys.
23. Smūčiai. Net ir šaltą dieną.
24. Grumpy Cat.
25. Ragdoll veislės katės. Nes kai jos atsigula ir atsipalaiduoja, jos tampa panašios į skudurus.
26. Žaliavalgystė ir žaliavalgiškas maistas. Nesu žaliavalgė, nes mėgstu sriubas, kurios būna karštos (žaliavalgiai nevalgo nieko šiltesnio nei 45 laipsniai), geriu kavą, arbatas ir valgau konservuotą maistą, kuris irgi netinka žaliavalgiams.
27. Žirgai.
28. Ginčytis su tais, kurie besąlygiškai tiki į dievą ir kad dievas sukūrė pasaulį, žmones, gyvūnus ir visa kita.
29. Mėgstu kai viskas vyksta kaip aš noriu.
30. Patinka rinkti dovanas, dovanoti dovanas, gauti dovanas.
31. Tequila Sunrise kokteilis. Dar gal sidras ir Martini Bitter su apelsinų sultimis.
32. Dar patinka švęsti.
33. The Sims 3. Žodžiu, visi simsai nuo pat pirmųjų.

Čią tokie dalykai, kuriuos dabar prisiminiau. Gal jų yra ir daugiau. Dabar žinau tik viena, neskaitant šių visų fainų dalykų, man nepatinka tas, kad reikia eiti mokytis.

Parašykite komentarą

