Px tau šen, px tau ten…


Pasitikėjimas, pagarba sudužo,
Seniai pas mus įvyko tas lūžis,
Kada tu – sau, aš – sau,
Tau neįdomu, man skaudu,
Ryškiai neišeina mums klijuoti šukių.
Nepamiršti savo prigimties,
Neleidai būti dalim savo širdies,
Taip, aš kalta, aš blogiausia mergina,
Gal ir surasi idealią sau kažkada.
Viską supranti kitaip, protingas gi tik tu tarp mūsų,
O aš juk išnaudotoja, pati pati blogiausia,
Be manęs laimingesnis gal būtum..?
Energetinis vampyras, psichologiškai veiki,
Kad tik sumenkint,
Bet dabar aš tam jau atspari.

Parašykite komentarą

