Čiau, motherfucker. Miau.


Mūsų draugystės pamatas buvo pyktis.
Neužteko Tau mano meilės, dėmesio ir aš buvau palikta tikėtis,
Kad kada nors suprasi, koks brangus man esi ,
Kad visą pasaulį tau dovanočiau,
Kad visa save ir daugiau, atiduočiau.
Bet tu to nematei.
Kaltinai, kokia aš bloga,
Nors prisiekinėdamas man meilę vakarienei kitas kvietei.
Kaltinai, kad daug kitų turiu,
Nors vis vadinai mane vaiku.
Aš gi reikalinga tik buvau tam, kad turėtum kažką šalia,
Tai tu, ar aš dabar bloga?
Mielasis, tu nesuvokei to, kad mes galėjome amžinai būti kartu
Aš to, iš visos širdies norėjau,
Tačiau tu atsisakyti savo principų negalėjai.
AČIŪ DIEVUI, kad mes išsiskyrėm,
Ir žinok, net skausmo dėl to nepatyriau.
Buvai nesuprantamas, nors aš labai, meile mano, labai, stengiausi tave suprasti,
Padėti, jei kažkas negerai ir prie tavęs pritapti.
Kitiems piešei blogą mano paveikslą,
Sveikinu! Susilaukei palaikymo ir sukūrei kitų antipatiją man,
Ir visas šitas, kam..?
Išnaudotoja, barakuda. Cha! Tu šitaip sakei, o aš juk draugavau su tavim,
Kur pinigais nesnigo, kur meilė viešai rodoma nebuvo, kur praktinės naudos neturėjau.
Bet aš VIS DAR tavo pasakomis tikėjau,
Apie amžiną meilę šnekėjom, vaikus ir vestuves
Ar naujų namų įkurtuves.
Mylėjau aš tavo artimuosius, patiko man ir tavo draugai,
Nors jie užgauliojo manuosius ir laikė juos prastesniais.
Gyreisi, kad jie geresni, nei mano rato žmonės.
Jie juk ,,kažko siekia gyvenime”, kovodami su vėjo malūnais ir daug šnekėdami.
Arba tupi vienoje vietoje , niekur toliau judėti nenorėdami.
Vėlgi tave pasveikinsiu – kokius draugus tu turi!
Manyk ir toliau, kad jie geri,
Saugok jų dirbtinį draugiškumą,
Bet, sorry, aš labiau vertinu žmonių nuoširdumą.
Ah taip, tu tokio žodžio, savų draugų tarpe, nežinai.
Tu ir savyje to neturi, todėl visi jūs vieni kitiems ir tinkate puikiai.
Dabar įsivaizdavau tuščią ,,skarbonkę”. Ah taip, ko aš stebiuosi, gi apie jus kalbu…
Mane, kaip teigiamą, tu žlugdei.
Tu mane pykdei ir naikinai.
Neigiamybės žudo šviesą, meile mano,
Bet aš kažkiek jos išsaugojau,
Ir todėl mes nuolat pykomės, draskėmės ir  aš tau neįtikau,
Nes nešokau pagal tavo dūdelę, o kažkiek savu keliu ėjau.
Sakei, kad esu neišauklėta, elgtis nemoku.
Sakei, kad esu tuščia ir nedaug nuo kitų, tų visų vienodų, skiriuosi.
Matyt tau nepatiko mano naivumas ir gyvenimo patirties neturėjimas.
Tragedija tau buvo mano priekaištai… Aha tie, dėl flirto su kitom.
Lyg tai būtų normalus dalykas, kai nervinaus ir galvojau kur tu bastaisi parom.
Na ką gį, turbūt tau reikėjo tokios, kurios pats kiaurai nematytum,
Kuri išlaikytų paslaptį,
Nuolat dėl kurios bijotum,
Nuolat suprasti bandytum.
Mane tu matei kiaurai,
Buvai mano dienoraštis, norų, paslapčių, svajonių ir planų knyga.
Ir tai buvo mano didžiausia klaida.
Miau, brangusis, nesusikirs mūsų keliai jau niekada.
marilyn-monroe-wallpaper-6

5 thoughts on “Čiau, motherfucker. Miau.

  1. Stipru… Nežinau iš kokio širdies gylio ir jausmų šie žodžiai, bet turi ,,cinkelį”, gražiai rašai, ne tik šitas tekstas, bet ir kiti yra geri. Neužsisėdėk wordpress’e😉

  2. Paskaičius šitą stiprią išpažintį automatiškai iškyla daug klausimų apie santykių pradžią, trukmę ir kuo buvo žavėtasi jų pradžioje. O gal autorės tipas yra mėgstančios problematiškus vyrus? Nors dar per jauna, kad šį spėjimą galima būtų nagrinėti kaip dėsnį.

  3. Ech pirma meile, pirma išdavystė, pirmas didžiulis nusivylimas. I atminti ateina is karto pirmoji meile ir pirmas skausmas. Gerai, kad metai gydo skausmą: )
    Bet atsiminimai yra amžini. Kaip dainavo Metallica “tie memory remains”. Svarbiausia zinoti, kad po nakties isaus rytas.🙂 ir viskas bus zajab….🙂

    1. Na…abejoju, kad čia buvo pirma meilė, gal labiau prisirišimas , bet meilės (dabar kaip supratau) nebuvo🙂 išdavystė… kiek žinau ne, nusivylimas – taip🙂 Kadangi man neprireikė neiu metų nei net kelių mėnesių skausmui išsigydyti (nes jo net nebuvo), tai kažkaip px😀

Parašykite komentarą

