Prieš naujaką gi turi būti įrašas apie naujaką ir pažadus po naujako.


Keisti man šie metai buvo. Atseit gyvatės metai savaime visiems buvo ne per geriausi, nes tai GYVATĖS metai, bt blogų dalykų, neskaitant nervų dėl egzaminų, nebuvo… Na nebent papildomi kilogramai. Pernai mano tiklai buvo:
1. Kažkaip pradėti daugiau mokytis.
2. Būti laimingai.

Žinot kada išsipildė pirmas noras? Ogi NIEKADA.
O žinot kada antras? Visiškai laiminga, kad net atrodė jog pasaulis per daug spalvotas ir kaip viskas yra kaip pasakoje, aš pajutau visai neseniai, tai yra – metų gale.
Iš vada ta, kad mano norai arba nesipildo, arba pildosi paskutinę minutę. Na tai primena mane, pavyzdžiui ateinančiam egzui (sausio 3 dieną) mokysiuos tik po naujako, kas reiškia, kad greičiausiai nuo sausio 2, nes sausio 1, po naujako baliaus, sveikatos nebus)

Ar šiemet reikia galvoti kažkokius norus/ tikslus? Aišku reikia, kaip gi be to. Gal net kažką daugiau sugalvosiu.
large (1)1. Reikia iš kažkur gauti kantrybės.
Va jėzau, kaip man jos trūksta… Valios irgi gerai būtų gauti, bet kantrybės būtinai.

2. Sportuoti.
Kažkaip bent kelis mėnesius eiti sportuoti, gal po to priprasčiau. Kažkuriais metais šį norą pasisekė pusiau išpildyti, bet abonimentą turiu, reik kažkaip rast valios juo pasinaudoti.

3. Geriau elgtis su tėvais.
Taip, jie dažnai nervina, nes duoda labai, atrodytų, banalius patarimus, kurie aišku yra teisingi, bet labai erzina ir tada aš susinervinu, nes “aš žinau geriau” ir kyla pyktis. O po kurio laiko pamatau, kad visgi mama buvo teisi dėl daugelio dalykų. Tėvai mano – super žmonės, taigi norėčiau gauti kantrybės nesinervinti dėl jų pamokymų ir norėčiau, kad jie gautų, drėl visa ko, daugiau kantrybės su manimi.

4. Numesti svorio.
Čia kaip ir beveik kasmetinis noras. Netgi pernai, pasakymas ,,noriu būti laiminga” susidėjo ne tik iš džiaugsmo akimirkų ir t.t., bet ir iš svorio numeti. Deja, tai neatsitiko.

5. Nekreipti dėmesio ką apie mane kalba žiurk  žmonės.
Sakoma ,,Katėms nusispjaut, ką apie jas kalba žiūrkės” ir tai labai geras pasakymas, kuriuo, tikiuosi, man pavyks vadovautis ir įsikalti į galvą, kad žmonės šnekės, nes jie pyksta arba pavydi. Nu ir tegul šneka, aš net jau ir paskutiniu metu nekreipiu dėmesio, esu per daug laiminga. Nors kartais tikrai susinervinu dėl pletkų. Tai va, nereikia taip daryti.

6. Vėlgi galiu užsibrėžti tikslą mokytis.
Tai būtų turbūt betikslis tikslas ir geriau jau būtų prašytis savęs ,,visada kažkaip praslysti be skolų”, nes mokytis man turbūt nepavyktų daug. Praslysdavau jau nuo senų laikų, visokiais būdais: nusirašydavau, šperas naudodavau, išmokdavau greitai prieš pamokas/ paskaitas/ egzus/ kontrus/ kolius tik TAM KARTUI, o po to viską pamiršdavau… Bet kol kas, per tuos pusantrų metų, kuriuos mokausi universitete, mokiausi laaabai mažai. Jei sudėjus visas mano mokymosi valandas prieš kolius ir egzus, per pusantrų metų, gal jų susidarytų koks 10 valandų… Jei ne mažiau. Na bet viskas paeidavo gerai. Tik dabar perlaikymą turiu, nes dėstytoja manęs nekenčia. Oh well, niekada neebuvau mokytojų numylėtinė.

7. Leisti pačiam gyvenimui atkerštyi blogo man padariusiems žmonės.
Nežinau kodėl taip pasakiau ;DDDDD aišku, gerai, kai blogi žmonės gauna ko nusipelnė, bet aš gyvenimui tikrai padėčiau dar labiau jiems viską “pagerint”. Aš būnu kai kada kerštinga, o dažniausiai impulsyviai. Pyktis praeina greit pas mane, per pora dienų, bet jei spėju per jas kažką padaryti, tai auč.

8. Prieš kažką brangaus nusiperkant, apgalvoti.
Va šitas tai svarbus dalykas… Iš kart prisiminiau ežiuką. Kadangi aš apie svaigau seniai ir per gimtadienį nieks man jo nepadovanojo (gavau pliušinį ežį… sakyčiau toks visai px zapadlo buvo), tai suipirkau jį pati. Paturėjau gal mėnesį ar pusantro, arba gal du ir pardaviau, nes pamačiau, kad ežio dienos režimo nepakeisiu (jis dienom miega, o naktim kelia baisius garsus, o aš atvirkščiai). Taigi, jei vos norėdama kažką pirkti pajusiu, kad gal aš to daikto nenoriu, tikrai nebepirksiu. Nes perkant ežį aš pajutau viduje tą klausimą ,,o gal nereikia man jo?”, bet nusipirkau. It was a BIG mistake.

9. Pakeliauti.
Aha, kur nors toliau. Aj nors koks skirtumas, keliauti visur yra gerai.

Atrodo kažkaip daug tikslų, bet jei pernai pasiklinau su dviem, dabar reikėjo daugiau kaip ir. Nors ir vieno iš tų dviejų neįvykdžiau… Ką ji, bandysiu taikyti aukštai, žiūrėsiu kaip gausis. Perskaičiau visus ir pastebėjau, kad nepaminėjau MEEEEIIIILLĖĖĖĖSSS . Bus tai bus, aš nieko prieš, bet, kad ieškot, galvot kažką tokio ,,kaip fainai atrodo poros, man gyvybiškai reikia diedo” TIKRAI NE.
(Nors dabar norėčiau pakalbėti apie vyrus ir kaip su jais ir be jų yra zjbs, bet gal paliksiu įrašą apie juos ateičiai)

Taigi, laimingų, linksmų, jaukių, mielų, girtų Jums Naujųjų Metų! ;******

2 thoughts on “Prieš naujaką gi turi būti įrašas apie naujaką ir pažadus po naujako.

Parašykite komentarą

