Kas tas miegas


tumblr_mes1ipULru1r7pz1so1_500_largeNežinau kodėl paskutiniu metu nemiegu, bet tas pradėjo nervint nes į galvą pradeda lįsti visokiausios mintys ir pradedi galvoti apie visas nesąmones, kurias padarei arba ne. Po to pradedu galvoti, kodėl aš daugelio iš tų nesąmonių nesigailiu padarius ir DAR pagalvoju, kad aš gal kažko ir neatsimenu ką turėčiau atsiminti ir ko turėčiau gailėtis…

Iš  is, dar neseniai gyvenau gana ramų gyvenimą:  viskas sudėliota į savas vietas, nieks nesikeičia, einu miegot normaliai, apie 22-23, savaitgaliai ramūs, grįžtu namo kokią antrą ar trečią nakties, klubuose nebaliavojau, dienos režimas tas pats ir nesusimaišęs.
O kas dabar?
– Einu miegot fig žino kada, savaitgaliais dažniausiai ryte.
– Keliuosi jau beveik vidurdienį (nepatinka tas vis tiek)
– Savaitgaliai neramūs (omg, kiek aš praleidau anksčiau… Nesigailiu kad tas pasikeitė)
Mano dienos režimas nėra jokio dienos režimo.
– Grįžtu rytais savitgalį.

Kai seniai seniai tokį gyvenimą gyvenus, man patinka. Kažkaip nebežinau kodėl norėjau gyventi ramiai. Galų gale man 20 metų, ryškiai buvau per kvaila suprast, kad nepagyvenus neramiai, ramiai gyventi negalima. Neįdomu žiauriai.

Grįžtant prie nemigos, jaučiu pati, kad akys norėtų užsimerkt, nes jaučiasi sunkios, BET galva nenori užtilt (ne, man visokie garsai nesivaidena ji ką). Minčių pūga užėjo. Ir kas pikčiausia, ryt nebenueisiu į Impuls prasibėgt, nes ryte (vienintelis paros metas kai prisiverčiu sportuot), kokią šeštą valandą jausiuos negyva. Arba per stebuklą mano nemiga bus nesibaigus ir ryte ir atsikelsiu labai žvali ir energinga.

Tai va, kad ir kas mano mintyse užstrigo, tegul išeina. Aba jei aš nemiegu dė to, kad kažkas galvoja apie mane, tai tikiuosi bent, kad ne koks priešas, kuris kuria piktus planus ir siūna vūdų lėlę.

large

Parašykite komentarą

