Tu tik būk.


Va štai aš ir čia, naktį, be tavęs, bet ne liūdna.
Minčiu lavinos prota sprogdina, bet nieko, aš įpratus.
Su tuo susitaikiau, kad nebus kaip noriu supratau,
Bet nuotaika yra pas mane, tik kas bus toliau nežinau.
Nežinomybės nemėgstu dažniausiai,
Bet su ja įdomiau gyvent tikriausiai
Baisu, bet įdomu, nežinai ko tikėtis,
Bijai netekti kažko, kieno gražų paveikslą susikūrei,
Kas padėjo gyvenimą gražesnėm spalvom nudažyti
Ir mintis sujaukti, toli gražu nesutvarkyti.
Bet argi tai – blogai?
Aišku nervina ir ko laukti nežinai,
Bet jaudulys būna į naudą,
Blogai tik kai per daug mintys širdį ar galvą spaudžia
Ir miegot neleidžia…
Ir dar juokas iš oro, kad ir vidury nakties, atsiranda.
Šiaip laime tai pavadinčiau
Pagaliau ji ir mane aplankė ir jau palyginus ilgokai neapleidžia
Laikyti ją stengsiuos visom keturiom
Ir neleisiu grįžti mintim blogom.
Kas neturėjo pasilikti, kas skaudino – išėjo,
Ačiū sakau jiems, nes, priešingu atveju, laimė nebūtų atėjus.
Meilė man miegoti neleidžia, žinot tą jausmą?
Vat dėl jos nemiga manęs ir neapleidžia.
Pagaliau aš ESU, pagaliau jaučiu, kad gyvenu.
Myliu žmones, myliu kiekvieną dieną,
Dar geriau, jei visi trokštami dalykai būtų šalia kas dieną,
Bet visko, ko nori nebus,
Tiek to, likimas vis tiek saugo ir myli savo vaikus,
Mum reikia tik išmokti jį teisingai priimti
Ir nesiskųsti, kad viskas ne visada į gerą pusę kinta.
large

3 thoughts on “Tu tik būk.

Parašykite komentarą

