Mano minimalios šios minutės problemos ir norai.


1. Daugiau nekentėti tokio PMS, kaip šią savaitę. Ta prasme, aš pati save erzinu, nekenčiu, myliu, pykdau, vėl myliu, vėl nekenčiu ir myliu. O ką šnekėt apie kitus…. Geriau jau būčiau išsipūtus kaip vatos prikimšta lėlė arba man skaudėtų papus, bet kad nebebūtų tokios nuotaikos tokių nuotaikų.
(Todėl, jei šis post’as pasirodys labai grubus su daug necenzūrinių žodžių, atsiprašau, aš labai pikta dabar :*)

2. Kada kažkas Kaune padarytų sporto klubą dirbantį visą parą. Nes pvz šiandien buvau prabudus puse 4h rytop ir nenorėjau miego. Būčiau ėjus sportuot, bet kad nebuvo kur…

3. Noriu, kad visada rodytų ne laidų kartojimus, o gerus filmus, pirmoj dienos daly – komedijas ir jokių bukų serialų neaišku iš kur.

4. Noriu ilgai miegot ir išsimiegot ne tik grįžus iš klubo kai esu padauginus velnio lašų. Čia vėl mano problema, paskutinį kartą išsimiegojau šeštadienį. Ai ne! Ir tada neišsimiegojau, nes vežiau tėvus į kažkieno pakasynas. Great week! O kitom dienom neišsimiegojau, nes kėliausi arba puse 6h į Impuls’ą arba šiaip atsikeldavau nežinau kodėl. Šiandien atsikėliau, nes susapnavau, kad viena draugė mane užtagino pas save ir aš turėsiu gert tą jobaną 0,5l alaus bokalą. Tikrai sapne susiparinau, tikrai labai.

5. Nenoriu, kad ryt būtų Valentino diena. Ta prasme, neskaitant to, kad VISOS mano draugės turi bičus, o kiti draugai tiesiog ne Kaune ir aš neturiu su kuo praleist smagaus laiko, tai dar ir jaučiu spaudimą kažką susirast, nes kitaip tikrai nebus kaip švęst. Noriu penktadienį baliavot, bet visi baliavos su antrom pusėm. Bl*t, tas užpisa. Man dzin, kad aš tos antros pusės neturiu, aš tiesiog noriu turėt su kuo prip*st, patūsint ir išsiskirstyt namo.

6. Noriu, kad mano savijauta pagerėtų, sloga praeitų ir galva neskaudėtų.

7. Noriu, kad univero visi pastatai susprogtų.

8. (Tai bus vienitnelis geras dalykas šiame įraše) NETURIU APETITO!!!!!! O tai reiškia, turbūt, kad tikrai sergu….

9. Noriu tequila sunrise kokteilio.

10. Noriu, kad vyrai išnyktų nuo žemės paviršiaus, nes šiuo metu (nu dėl to, PMS..) jie visi dauguma, mane baisiai erzina.

1800259_257321947777133_1427437734_nO šiaip pas mane viskas zjbs, aš esu belekaip laiminga, tik šiuo metu ne ta nuotaika. Priešpilnis kaltas.

2 thoughts on “Mano minimalios šios minutės problemos ir norai.

Parašykite komentarą

