Apie gražų gyvenimą.


 

Besitęsiant mano keistai laimingam laikui (jo ilgai nebuvo), jau atrodo jis ėmė man atsibosti, taip maniau, bet dabar įjungus visiškai chill režimą susimąsčiau, kad geras gyvenimas negali atsibosti. Tiksliau neturi teisės atsibosti, nes tai jau būtų naglumo viršūnė. Ir prisiminus, kodėl tas mano gyvenimas yra geras, net menkiausias smulkmenas, vėl pajaučiau, kad esu žiauriai laiminga. Nėra jokių ypatingų priežasčių: tutriu namus, tėvus, laimingą šeimą, geru draugus, užtektinai pinigų. Turiu viską ko noriu, o ką užsimanau turėti, irgi gaunu ir tai nebūtinai materialūs dalykai. Turbūt padeda įsitikinimas, kad žmogus gali turėti viską.

large (2)Prieš kelis mėnesius, pas mane gyvenimas pasikeitė. Staigia. Greitai. Iš esmės. Tai buvo keista, bet nebuvo nemalonu. Kaip ir tada turėjo būti nemalonu ir skaudu ar bent nemaloniai keisti jausmai turėjo aplankyti, bet to nebuvo. Tada nusimečiau didžiulę naštą nuo širdies ir proto. Nors gal pradžioj nuo širdies ir užleidau vietą džiaugsmui. Nuo proto našta nukrito neseniai, nes tas džiaugsmo pliūpsnis buvo didelis didelis ir net bijojau, kad jam praėjus bus liūdna, bet vietoj liūdesio gavau savęs supratimą, tikrą laimę ir mokėjimą džiaugtis mažais dalykais arba džiaugtis tiesiog be priežasties, tiesiog gyvenimu. Taip negyvenau keletą metų. Ir man negaila to laiko, nieko nepakeisiu ir nesugražinsiu jo, tiesiog džiaugiuosi, kad tai baigėsi.
tumblr_mjhn62InUJ1qcidxno1_500_largeVienas svarbus laimės ingredientas yra šioks toks negalvojimas apie kitus žmones, kalbas, nuoskaudas, skausmus, nervus ir panašiai. Net nežinau kokį tikslesnį pavyzdį duoti.. .Tarkim, jei kažkam kažką duočiau brangaus ir tas žmogus to dalyko nevertintų, pamestų ar sudaužytų, tai tiesiog atsiribočiau nuo to asmens ir negalvočiau nei apie tą žmogų, nei apie tą daiktą, kuris jau yra praeitis ir apie kurį galvojant dabar aš sau tik pakenkčiau. Esmė tokia, kad reikia kuo mažiau galvoti apie nemalonius ar skaudžius dalykus. Nors ir sugadinsiu dabar cenzūrinį tekstą, bet labiau tinkamų žodžių už ,,reikia b*bį dėt ant netikusių žmonių ir tiesiog padaryti, kad daug maž viskas būtų px”, nerasiu.

Dabar aš net vengiu nelaimingų žmonių ir jų problemų. Nekalbu apie savus draugus, jiems aš visada būsiu, bet kuriuo paros metu, bet jei susitinki žmogų kartą į mėnesį ar dar rečiau ir jis kažką sako kaip kas jam negerai, tai tiesiog geriausia nusišalinti arba galvoti apie kažką kitą, bet tų jo žodžių neklausyti. Žmonėmis apskritai negalima pasitikėti (vėlgi nekalbu apie laiko patikrintus draugus arba žmones, kurie būdami geros širdies tau padeda, jei reikia), nes visi rūpinasi tik savimi ir jiems tikrai neįdomios kitų žmonių problemos. Todėl daugiau reikia rūpintis savimi, o ne kitais (gal kažkam tai nieko naujo, aš tik dabar tą suvokiu😀 ).

Aš net sau pasidariau graži. Ir aš netgi savimi pradėjau pasitikėti. Pradžioj nedaug, dabar turbūt tie procentai užaugo iki 80-90%. Ir man neįdomu, kad kažkas stumia, kai pamato mane (blondinę) už vairo arba nustebusiu veidu apžiūrint kokį treniruoklį (kurio funkcijų net neįsivaizduoju) arba apšnekinėja mano batus/ rankinuką/ telefoną/ požiūrį. Aš irgi galiu stumti ant tų žmonių, bet man, visų pirma, malonu kai apie mane šneka, visų antra, turbūt jų gyvenime per mažai įdomybių.
sKQ6E9329Iš esmės, pasidariau gana šlykštaus charakterio. Turbūt… Grįžtant prie savęs pasitikėjimo, tai, dieve, gal net ne 80 ir ne 90 procentų jo pas mane yra… Ar tai gerai, ar tai blogai, man neįdomu, tiesiog žinau, kad savimi pasitikėti yra patikimiausia, nes niekuo labiau pasitikėti negali.
Pačios paskutinės mano atrastos naujienos:
1) Aš pakankamai stipri pati susitvarkyti su savimi. Anksčiau irgi taip maniau, bet trūko pasitikėjimo ir optimizmo.
2) Aš graži. Ir sakykit, ką jūs norit. Gal net kažkada mano pasitikėjimas tiek naglai išaugs virš 100%, kad net pasakysiu, kad esu tobula.
3) Aš tiesiog labai geras žmogus, nes jei kažkas sugebės mane padaryti laimingą ir suteikti ko noriu, aš tą žmogų padarysiu dar labiau laimingu, negu jis buvo iki tol.
4) Muzika man yra labai stipri antra meilė po savęs pačios.
5) Aš visgi visai nesu pikta ir kerštinga. Jei kažkas mane įžeis, įskaudins, nevertins ar su manimi tik žais, aš nieko nesakius išeisiu iš to žmogaus gyvenimo ir leisiu toliau jam save gadinti iš vidaus savo nuodingu pykčiu.
6) Aš noriu vaikų ir aš jų turėsiu.
7) Mano pačios priimti sprendimai yra geriausi sprendimai, kad ir kokia būtų jų baigtis.

Viską trumpai reziumuojant, reikia tiesiog eiti per gyvenimą iškelta galva, savimi pasitikėti (jėzau kaip tai banaliai nuskambėjo) ir daugeliui dalykų sakyti arba ,,Taip” arba ,,Man tavęs nereikia, rasiu geriau”.

12 thoughts on “Apie gražų gyvenimą.

  1. Na toks jaučiasi augimas sekant Tavo blogus… nuo to skausmo ir jausmų kupino dainos verto teksto iki šito – aš laiminga… nuo sužlugdytos, gležnos mergaitės iki savim pasitikinčio ir žinančios ko nori išgyvenimo moters… gražu….

    P.S. BB dėt ant visko, buvo geriausia teksto vieta :DDD

  2. 10 balu. Jauciasi tikras stiprus charakteris, Is liutikes pavirtai i tikra liute🙂
    Tobulu žmonių nors ir nėra, bet sau gali drąsiai tai sakyti, jog esi tobula. Del tobulumo nieko negaliu pasakyti, bet graži kaip deivė 100%. Jeigu, kas sakys, kad ne, visiu i snuki🙂
    Manau, kad pasitikejimas savimi yra svarbiausia, tada kaip sako, zmogus gali kalnus versti.Del pasitikejimo yra kaip yra. Teisingai sako rusu patarle “доверяй, но проверяй”, kas reikstu, pasitikek, bet tikrink. Tuom neperseniausiī teko isitikinti dar karta.🙂

Parašykite komentarą

