Sparnuotos citatos.


Kartais internete užmatau ant tiek idiotiškų pasakymų, kad nesusilaikau nepaspaudus Prt Scr. Būna, aišku, kad ir pačiai užplaukia tokios valandėlės, kada atrodo viskas juokinga ir mano fantazija gali pasiekti kitas galaktikas, tai irgi frazių gerų įšaunu.
1. Pvz šitą rašė tokia stora stora merga draugas.lt puslapyje.
yujMatosi, kad ne iš skaitančių. Bet aš irgi sEUbo filmus mėgstu ir su fainEIs žmonėm bendrauti patinka.

2. Šitą radau kažkokiam sporto puslapy.
fdgdgta prasme, kiek aš jį paskaitau, kad ir kokia bloga mano nuotaika bebūtų, aš apsiverkiu iš juoko.

3.
yu

4.
sveikas protas pagal Verbį
5.
dgh
6.
Untitled7.
xdfh
Bus tęsinys manau.

Parašykite komentarą

