Kodėl verta vykti į Bulgariją.


Kadangi labai neturiu ką veikti ir turiu 3 valandas iki cementofkės, tai papasakosiu jums apie mano kelionę į Bulgariją ir kodėl ten man žiauriai patiko.
P.S. jei ką tai aš nesu pirmakursė, tiesiog perstojau į kitą specialybę ir šiuo metu mokausi du kursus vienu metu.

Tai va.

BULGARIJA

Pradėkime nuo to, kodėl aš ten važiavau? Nes kelionė su skrydžiu, pervežimu, pusryčiais ir viešbučiu kainavo 450lt ir jūra buvo už kokių 100-200 metrų. Ačiū, man atrodo, Makaliui ir mano draugei, kuri tą kelionę ir surado. Mes buvome Burge… Man atrodo😀

IMG_1817

Manau nereikia minėti, jog oras buvo superinis. Esu nelabai vandens žmogus ir maudynės manęs netraukia ir per visokius karščius aš vos kelis kartus įlendu į vandenį ir tai jis man turi būti virš 23-24 laipsnių (ta prasme vanduo :D), bet ten aš ėjau maudytis kas 5 minutes, netgi su savo sulaužytu dubens kaulu. Pležuose gultų ir skėčių kainos truputėlį kosminės kaip tokiai šaliai, kur viskas yra pigu, bet jie žaidžia ant to, kad ten atvyksta turtingi rusai. Į diena, jei neklystu, gultas vienam žmogui kainuoja apie 8-10 litų. Skėtis tiek pat. Bet čia smulkmenos, nes ta gultų zona būna visai prie vandens, o už jų jau galima klotis savo rankšluosčius ir išsidrėbt prieš saulę, jūra būna už 10 metrų. Ir šalia buvo baras, kuriame niekada nekeičia wi-fi pasvordo, tai galėjom gulėt šalia baro ir naudotis wi-fi ir šalia būdavo jūra.

IMG_1849

IMG_1848

IMG_1910

IMG_1901

Pomidorų sultys, beje, ten nelabai kokios. Vienos rūšies buvo labai geros, skonis buvo kaip natūralių, bet deja 100 litrų veštis negalėjau.

Ir radau kelis stebuklus ten, pvz.:
IMG_1816Nemėgstu somersby sidro, bet tas blackberry skonio tai super!

IMG_1818

Šitas tai man manija. Labai gaila, kad Lietuvoj hubba bubba gumos nebebėra. Bet tik vieną ją ir nusipirkau, gaila buvo pinigų tokiem dalykam. Geriau išleist juos baruose.

BARAI

 – O nuo kada iki kada pas jus būna happy hour?
– Visą parą.

Tiesa, pas juos labai geras dalykas tas, kad visą parą būna happy hour (nežinantiems tai du gėrimai už vieno kainą) ir alkoholio jie negaili, oj kaip negaili. Ir dažniausiai tie du kokteiliai už vieno kainą kainuoja 7 levus (12 litų su biškiu). Pas mus vienas kokteilis kainuoja minimum 17-18 ir tai ten būna vien sultys beveik.

IMG_1839

IMG_1948

 

IMG_1961Sėdėdamos ir laužydamos liežuvį bendaujant su porele iš Rusyno viešubčio amfiteatre, užsimaniau ŽVĖRIŠKAI bloody mary. Tie šventuoliai ale negeria (rusai ir negeria… a jų syrias?), o mes, nu kaip čia pasakius… Atostogaut atvykome. Visgi, kadangi tada dar nebuvau atradus skanių pomidorų sulčių (o jų ir taip ten buvo mažai), aš po truputėlį ėjau iš proto, nes beveik savaitę mano organizmas nebuvo gavęs nieko kas susiję su pomidorais (per pusryčius viešbučio pomidorai priminė plastmasę), taigi man reikėjo gauti bloody mary, o kartu su ja ir aštrumo ir pomidorų. Po šių dviejų mažulių mano organizmas iki ryto buvo patenkintas, o toliau vėl tęsėsi sulčių paieškos. Iš esmės, neretai norėdavosi paprašyti dar dapilti sulčių į kokteilius, nes jie būdavo tikrai stiprūs. Normaliai geriantiems žmonėms taip nebūtų, bet aš geriu silpnus ir skanius gėrimus, tai man reikėjo. Po to atradau ,,Fizz” sidriuką ir buvo viskas ok.

IMG_1960

Jei jums norisi priekaištaut, kad jaunimas dabar atostogas prageria, tai atsakysiu taip, kad aš buvau susilaužius dubens kaulą ir turėjau šiaip gulėti (nežinojau ten būdama, kad lūžo), bet nors ir kentėdama skausmą, aš vaikščiojau, aišku, kuo galima mažiau, nes vaistai man nepadėjo. Bet kadangi aš ir taip daug mačius užsienio, tai manęs nebestebintų turbūt niekas, taigi pležas ir barai skambėjo kaip rojus. Kelionių draugei irgi.

Šnekant apie maistą, tai porcijos ten tikrai didelės. Daug mes ir nevalgėm, nes:
– Kai karšta nesinori,
– Gaila pinigų maistui,
– Aš kaip visada buvau už savaitinę iškrovą,
– Draugė tam neprieštaravo,
– Jei buvo noras valgyt, per pusryčius pasisotinti galima.

Šiaip, savaitei, labai neišlaidaujant, bet baruose kas dieną apsilankant ir išgeriant po 4 kokteilius (moki už du), mum užteko 100 eurų. Paverčiant į jų levus, tai kai kurie net į mėnesį mažiau ten uždirba.

Klubai ir naktinis gyvenimas ten labai netgi gyvas. Gyvenant šalia visų klubų, tai iš vis tobula, mes gyvenom beveik centre, iki klubų būdavo 10 minučių kelio, tai nesilankėm dažnai (mano lūžęs kaulas…), bet kažkaip aš viskuo bubvau patenkinta; perskaičiau kelias knygas, užsikabinau ant ,,Krikštatėvio”, sėkmingai jį surijau per kelias dienas ir norėjau dar.Tokios buvo tikros atostogos. Apie ekskursijas, sorry, bet nieko negaliu papasakoti, nelabai mus jos domino. Draugė apsilankė Nesebare, jis matosi, yra kaip saloje, vadinamas žvejų miesteliu. Sakė, kad gražus.

Tai va, aš dar ten tikrai grįšiu. visgi prieš važiuojant į Bulgariją aš buvau 3 dienas Palangoje, kur išleidau 300lt, o kur tai nežinau. Bet apie Palangą kitą kartą parašysiu, kai pasakosiu apie savo įsimininą vasarą.

One thought on “Kodėl verta vykti į Bulgariją.

Parašykite komentarą

